Ulotki, czyli forma promocji

by:

BiznesMarketingUsługi

Od zawsze dobrze sprzedawało się to, co było dobrze wypromowane. Już od zarania dziejów człowiek był nauczony, iż żeby ludzie wiedzieli co chce przekazać, to musi mówić bardzo głośno, lub krzyczeć, gdyż inaczej to co chce przekazać nie zwróci na nikim uwagi i nie przyniesie ze sobą absolutnie żadnego profitu. Z czasem człowiek zrozumiał, iż krzyk nie jest dobrą metodą i przynosi efekt tylko w wąskiej grupie osób.

Zaczął on więc myśleć, jak rozprzestrzenić to co chce pokazać/przekazać/sprzedać/kupić tak, by doszło to do jak największej masy ludzi. Na początku przekazywali oni daną informację innym i dzięki temu roznosiła się ona zdecydowanie dalej i trafiała do dużej liczby osób. Szybko jednak człowiek doszedł do wniosku, iż taka metoda nie jest zbyt dobra, gdyż często ktoś przez przypadek, a czasem celowo, zmieniał treść przekazywanej informacji. Dodatkowo ludzie szybko zapominali, lub nie dowierzali w tak przekazywane informacje. Było jasne, że trzeba wymyślić coś, co będzie dużo trwalsze. Zaczęto więc odręcznie pisać informacje które chciano przekazać i przybijać je w tłocznych miejscach tak, aby dotarły do jak największej liczby osób.

ulotka2

Ręczne pisanie było jednak bardzo męczące, a przede wszystkim drogie, gdyż pisano, na prasowanych skórach zwierząt. Napisanie, czy przepisanie jednej księgi, często zajmowało skrybie (bo tak nazywała się osoba, która przepisywała księgi) często nawet całe życie, dlatego koszt takiej książki niejednokrotnie sięgał ceny całej wioski i to wraz z ludźmi. Kiedy Jan Gutenberg wynalazł czcionkę, nastąpił duży postęp. Powstał druk i wiadomości były kopiowane zdecydowanie szybciej, niż miało to miejsce do tej pory. Tak powoli doszliśmy, do tego co dostajemy często tonami na ulicach, a są to ulotki składane. Po co się je rozdaje? Odpowiedź jest bardzo prosta. Po to, by zareklamować dane wydarzenie, instytucje i tym podobne. Jest to świetna forma promocji, gdyż może ona dotrzeć, do dużego grona osób napotkanych na ulicy. Jeśli prowadzisz własny biznes, organizujesz jakieś wydarzenie, to z pomocą przychodzi Ci drukarnia cyfrowa w Warszawie. To w niej możesz zamówić wizytówki, czy właśnie ulotki dla swojej firmy. Ich ceny są najniższe w całym mieście, a kto wie, może i w całym kraju.

Jak ich odnaleźć? Bardzo łatwo! Wystarczy, że wpiszemy frazę „wizytówki Warszawa” w naszej wyszukiwarce i bez problemu ich odnajdziemy. Nie zwlekaj! Pamiętaj, że reklama jest dźwignią handlu i bez niej Twój biznes nigdy nie wejdzie na prawdziwe obroty i nie przyniesie wyczekiwanego zysku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *