Jak świat długi i szeroki, realizowane są w dzisiejszych czasach różnorakie kampanie reklamowe. Co firma, to inny pomysł na promocje. Niektóre kampanie i hasła reklamowe bywają nietrafione, inne natomiast sprawiają, że firma wybija się z zupełnie anonimowej marki do masowej świadomości. Ciekawą opcją na szybkie i dość tanie wypromowanie przedsiębiorstwa, ale też instytucji, czy organizacji mogą być cukierki z logo.
Takie słodycze można wręczać podczas różnorakich firmowych wydarzeń, konkursów dla klientów, oraz innych eventów. Dobrze wszyscy znamy kampanie reklamowe wykorzystujące ulotki, koszulki z nadrukiem, długopisy z logo, plakaty i billboardy. Warto jednak nieco wyjść poza szablon i postawić na coś bardziej oryginalnego. Cukierki są o tyle fajną alternatywą, że można je rozprowadzać w dowolnej grupie docelowej. Kto bowiem nie lubi takich słodkich przekąsek? Dla ludzi biznesu będzie to świetny dodatek do porannej kawy, dla dzieci znakomita przekąska w ciągu dnia. Producenci cukierków starają się, aby oferta była zróżnicowana. Dostępne są zatem zarówno cukierki krówki (Pyszne Krówki – najlepsze!), jak też praliny z belgijskiej czekolady, albo popularne miętówki. Przy większych zamówieniach można liczyć na spore upusty, oraz co najważniejsze – szybką dostawę. Z tego rodzaju słodkiej promocji korzystają nie tylko przedsiębiorstwa, ale też samorządy, chcące promować swój region.
Nie jest to kosztowna reklama, a daje znakomite rezultaty, co precyzyjnie widać w raportach firm i instytucji, które postawiły na taką promocję. Krówki z logo, ale też czekoladki, ciasteczka i inne smakołyki na stałe weszły do świata marketingu i nic nie wskazuje na to, żeby moda na tego typu reklamę miała przeminąć. Chyba największą zaletą takich właśnie gadżetów reklamowych jest ich uniwersalność, może je zarówno z sukcesem dystrybuować firma z przemysłu ciężkiego, jak też marka z branży IT.