Zadbaj o pozycję w Internecie

by:

Marketing

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego mimo tego, że stworzyłeś stronę internetową, w którą wsadziłeś masę czasu a niejednokrotnie i pieniądze, w wynikach wyszukiwania nie znajduje się na szczycie wyszukiwania? Czy wiesz co z tym fantem zrobić? Ktoś, kto uważa, że w momencie wpisania frazy w wyszukiwarkę Google przeszukuje cały internet – jest w błędzie.

W rzeczywistości przeszukiwany jest indeks stron, które wyszukiwarka posiada w swojej bazie danych i ma je skatalogowane. Po wpisaniu frazy wyświetlane są wyniki. Indeksowanie odbywa się poniekąd na zasadzie słów kluczy, które odpowiednio umiejscawiają stronę w katalogu, co przyczynia się do właściwego pozycjonowania strony. Jak osiągnąć w tym temacie dobry wynik? Przeprowadzony audyt SEO pozwoli na odpowiednią optymalizację posiadanej strony co przyczyni się na sklasyfikowanie strony jako przyjaznej odbiorcy oraz robotów indeksujących. To z kolei poprawi wysokość strony w wynikach wyszukiwania, przekładając się na lepszy odbiór, częstsze wizyty odbiorców oraz – zazwyczaj – na konkretny zysk. Audyt SEO można wykonać w każdej chwili, choć najlepiej wykonać go już w momencie tworzenia strony oraz każdorazowo przy wprowadzaniu poważnych zmian.

Drugim bardzo dobrym narzędziem do poprawy odbioru naszej strony jest kampania Adwords. W najprostszych słowach jest to najzwyklejsza reklama w serwisie Google, w ramach której wynik wyszukiwania objęty kampanią wyświetlany jest na samej górze wyników wyświetlania. Ważne jest, by taka strona była odpowiednio zoptymalizowana, by pojawiała się każdorazowo przy wyszukiwaniu odpowiedniej frazy, co spotęguje efekt i przełoży się na skuteczność. Więcej informacji o kampaniach Adwords znajdziesz na euro-seo.pl/adwords.

Kampania adwords jest niezwykle opłacalna, gdyż usługobiorca płaci za kliknięcia w link, a więc za każdą osobę, która rzeczywiście wejdzie na stronę, a więc już stanie się potencjalnym klientem lub odbiorcą- a to generuje zyski. Nie ma co czekać, trzeba zadbać o pozycję w Internecie, jeśli się nie chce, by to, co mamy do przekazania lub zaoferowania zginęło w przepastnych czeluściach sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *