Jak ważne są ulotki dla reklamy?

by:

Marketing

Jak wiadomo, reklama jest podstawą marketingu. Każde działanie marketingowe opiera się na reklamie i tak naprawdę z reklamami mamy styczność praktycznie cały czas. Każda firma, każde przedsiębiorstwo, każda instytucja w jakiś sposób starają się zareklamować, by pozyskać klientów, konsumentów, członków itp., itd. Zresztą, chyba wszyscy jesteśmy świadomi tego, jaką siłę ma reklama, bo ileż to razy bywało tak, że gdy zobaczyliśmy w telewizji reklamę jakiegoś serwisu internetowego albo ofertę wybranej sieci sklepów, to nie ulegliśmy perswazji tej reklamy i nie odwiedziliśmy tej strony, nie zrobiliśmy zakupów w tej sieci sklepów. Na pewno każdy z nas ma takie właśnie doświadczenia, zatem nic dziwnego, że reklamy były, są i zapewne już zawsze będą ogromną siłą pozwalającą na pozyskiwanie przez firmy coraz to nowych klientów i utrzymywanie przy sobie tych już pozyskanych. Jeśli więc mowa o reklamach, to nie sposób nie wspomnieć także o popularnych ulotkach reklamowych, z którymi również każdy z nas z całą pewnością się zetknął. Takie ulotki reklamowe wręczane są nam na ulicach, wrzucane są pod nasze drzwi albo do naszych skrzynek pocztowych w kopertach zaadresowanych konkretnie do nas. Czasami nawet pokusimy się o to, by wziąć takie ulotki ze sklepów, gdyż jesteśmy ciekawi, jaka będzie oferta w najbliższych dniach. Jest więc naturalne, że produkcja i dystrybucja ulotek jest ważnym aspektem dzisiejszego marketingu.

Jak rozprowadza się ulotki?

Rozprowadzanie ulotek lub inaczej mówiąc kolportaż materiałów reklamowych może przebiegać na różne sposoby. Jak zostało wspomniane już wcześniej, można je rozdawać na ulicy zupełnie przypadkowym przechodniom. Do takich celów zazwyczaj firmy zatrudniają hostessy, które to właśnie trudnią się takim zajęciem w wolnym czasie. Kolportaż materiałów reklamowych w taki sposób jest chyba jednym z najbardziej popularnych. Bardzo często na ulicach miast, czy na rynkach większych miejscowości widzi się osoby wręczające ulotki przechodniom. Niektórzy takie ulotki chętnie przyjmują, inni natomiast odmawiają, ale raczej cel zostaje osiągnięty, gdyż więcej osób rzuca jednak okiem na takie materiały reklamowe. Po drugie, kolportaż materiałów reklamowych może przebiegać adresowo, czyli, o czym mowa była już wcześniej, ulotki mogą zostać wysyłane do poszczególnych osób. Ulotki można też zostawiać pod drzwiami – jest to również sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Kto rozdaje ulotki?

Rozdawaniem ulotek zajmują się osoby zatrudnione przez specjalne agencje, jedną z nich można znaleźć na przykład na stronie dystrybucja-ulotek.com.pl. Firma ze strony dystrybucja-ulotek.com.pl zajmuje się profesjonalnym kolportażem ulotek, tak że firma zleca po prostu dystrybuowanie ulotek takiej agencji, a ona zajmuje się wszystkim. Jeśli zatem myślimy o zareklamowaniu jakiejkolwiek swojej działalności w formie ulotek, to warto odwiedzić stronę dystrybucja-ulotek.com.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *