Tekstylia hotelowe

by:

BiznesInneUsługi

Czujesz, że w Twoim hotelu potrzebny jest powiew świeżości? Przydałaby się jakaś zmiana, lecz nie wiesz jaka? A może w Twojej restauracji klienci nie są zadowoleni, ze względu na stare, przybrudzone obrusy, przez co spada jej renoma i ilość odwiedzających klientów? Pomyśl tylko jak ważne mogą w tej sytuacji być tekstylia hotelowe. Ich rola często jest niedoceniana, jednak czy słusznie?

Jednym z najczęściej wymienianych problemów gości hotelowych – jak i restauracji, który prowadzi do braku zainteresowania powrotem do danego obiektu w przyszłości, jest niezachęcający wygląd pościeli, czy też obrusów. Dzisiejszy klient, płacąc za wypoczynek, wymaga warunków komfortowych, chce poczuć się jak gość z kategorii VIP, bez względu na to, ile miałby zapłacić za hotel – jest bowiem w stanie zapłacić więcej, jeśli hotel zaoferuje mu większą wartość estetyczną, z kolei jeśli nawet Twój hotel nie miałby wysokich cen – wskazujących na konieczność zapewnienia najwyższego standardu – estetyka nadal wpływa na ocenę w znaczący sposób. Jeśli obsługa hotelu o nią zadba, jest to w stanie wynieść hotel na dużo wyższy poziom, co prowadzi również do wzrostu zainteresowania, a co za tym idzie wyższych cen oraz większych zysków. Jeśli z kolei o estetyce się zapomni, może być to powodem do wprost nieproporcjonalnej wrogości klientów do naszego obiektu.

hotel3

Z pewnością przeglądałeś wiele stron z ogłoszeniami hoteli i restauracja – na których można wystawić obiektowi własną ocenę. Trend pokazuje, że coraz częściej w takich ocenach znajdują się opinie sugerujące właśnie estetykę. Jest to efektem kampanii promujących higienę, a także świadomość konsumentów w zakresie bakterii, grzybów, roztoczy, etc. Ponadto, klienci mając niezwykle szeroki wybór potencjalnych miejsc do nocowania lub jedzenia, muszą w jakiś sposób podjąć decyzję. Na co najczęściej zwracają uwagę? Na ceny? Absolutnie! Jest oczywiście grono osób, które wyłącznie po tym wskaźniku dobierają hotel, jednak przytłaczająca większość Twoich potencjalnych gości zwraca uwagę przede wszystkim na… zdjęcia oraz opinie innych ludzi. Jak już wyżej pisaliśmy, ten drugi czynnik jest w dużej mierze zależny od estetyki. Nie trzeba jednak dodawać, że dobre zdjęcia również są jej pochodną. Także w przypadku restauracji, to jej wygląd ma największe znaczenie.

Zapewniamy Cię, że z wyżej wymienionych powodów estetyka jest kluczową wartością Twojego obiektu – jeśli masz z nią jakiś problem, bądź chcesz wznieść ją na dużo, dużo wyższy poziom – zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Nasza firma zajmuje się dostarczaniem wielu przydatnych akcesoriów, takich jak pościele do hoteli, obrusy dla restauracji, a także inne tekstylia hotelowe.

hotel4

Zajmujemy się tym tematem z pasji, uważamy – że jest to niezwykle ważna kategoria w funkcjonowaniu każdego hotelu, bądź restauracji. Jeśli więc masz jakiekolwiek wątpliwości, zastanawiasz się nad zakupem, bądź potrzebujesz rady – zapraszamy do kontaktu. Oferujemy swój czas i doświadczenie. Możesz liczyć na profesjonalną pomoc i indywidualne podejście do Twojego przypadku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *