Cukierek albo… cukierek!

by:

Marketing

Lubimy robić na ludziach miłe wrażenie. Lubimy być kojarzeni przez nowo poznane osoby z czymś miłym. Szczególnie kiedy te osoby są naszymi potencjalnymi klientami. Zwykle jednak nie trzeba się wysilać i brać lekcji autoprezentacji, by wywołać taki efekt. Zwykle wystarczą po prostu cukierki reklamowe i nasi potencjalni klienci na pewno miło nas zapamiętają. Choć ten fakt budzi zgrozę wśród dentystów, większość społeczeństwa jedzenie słodyczy kojarzy z czymś wyjątkowo miłym.

Otrzymywanie darmowych słodyczy od kogoś zupełnie obcego to rzecz podwójnie przyjemna. Słodycze reklamowe mogą zawsze zjednać nam wielu sojuszników albo pomogą w zdobyciu klientów. Cukierki reklamowe to gadżet, który nie dzieli odbiorców. Nie mogą one zostać uznane za zbyt natarczywe i nietrafione. Są idealnym elementem promocji pasującym do każdego miejsca i każdej okazji. Na  pewno zawsze zostaną odebrane przez klientów jako pozytywne doświadczenie. Jesteśmy pewni, iż każdy doceni taki miły gest, nawet osoba, która nie lubi słodyczy (jeśli tacy ludzie w ogóle istnieją).

Słodycze reklamowe szczególnie popularne są podczas wydarzeń i w branżach związanych z dziećmi. Dzieci to jak wiemy najwięksi fani słodyczy. Udziela się to również rodzicom, którzy słodycze reklamowe docenią równie entuzjastycznie, co ich pociechy. Ważne jest aby cukierki reklamowe były odpowiednio zapakowane i podane. Powinny w jakiś sposób wiązać się z estetycznym image firmy. Zawsze jednak nawet bez odpowiedniej oprawy są miłą niespodzianką dla zabieganych klientów. Słodycze to najlepszy prezent nie tylko dlatego, że są wyjątkowo niekłopotliwe. Kojarzą się z urodzinami, imieninami, jakimś miłym wydarzeniem. Funkcjonalny długopis albo nawet balonik nigdy nie wywoła tak pozytywnych reakcji, co pyszne, ładnie podane cukierki reklamowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *