Sklep wyłączony

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje lub zwrot prosimy wysłać na adres :

Rafał Mąsior Safe Diving

ul. 1 PLM "W-wa" 3/33

05-300 Mińsk Mazowiecki


z dopiskiem zwrot nr zamówienia (zwrot nr ID: XXXXXX)

Infolinia : od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 - 19.00 e-mail: sklep@raan.com.pl

ZWROT TYLKO NA PODANY POWYŻEJ ADRES - Koniecznie wysłany do RAFAŁ MĄSIOR SAFE DIVING (bez podania nazwy firmy nie mamy możliwości odbioru przesyłki)


Zwrot produktu – gwarantowane 30 dni na zwrot
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku"O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
W sklepie Drogeria raan.com.pl ten czas jest wydłużony do 30 dni.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
  • produkt nie był używany, rozpakowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja (jeśli była dołączona) oraz wypełniony formularz Zwrotu Zamówienia

Zwrot nastąpi do 10 dni roboczych.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. Nie przyjmujemy również przesyłek wysłanych na nasz koszt i za pobraniem!. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

Reklamacja i gwarancja
Towary, głównie z działu akcesoria kosmetyczne ( suszarki, lokówki, mazażery itp. ) , objęte są w gwarancją producenta dostarczaną razem z produktem. Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:
  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz Reklamacji
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).





Uwaga! oryginalność produktów
Wszystkie produkty są oryginalne, również wody selektywne. Kupujemy je bezpośrednio u importera lub w autoryzowanych sprawdzonych hurtowniach. Większość wód selektywnych (zwłaszcza tych droższych) otrzymujemy zafoliowane , niektóre linie np. Coty, Calvin Klein, Hugo Boss, Puma, Adidas itp. sprzedawane są tylko w kartonikach - co nie podważa jednak ich oryginalności. Reklamacje dotyczące oryginalności produktów po ich otwarciu nie są uwzględniane.

 
Live Chat
Sklep internetowy Shoper.pl