Sklep wyłączony

Koszty i czas dostawy

  • Dostępne sposoby dostawy/odbioru

DostawcaWartość zamówieniaKoszt wysyłki (przedpłata)Koszt wysyłki "Za pobraniem"

od 500 PLN



1,00 PLN



1,00 PLN



350 - 499,99 PLN



4,90 PLN



9,90 PLN



100,00 - 349,99 PLN



9,90 PLN



17,90 PLN



50 - 99,99 PLN



15,90 PLN



19,90 PLN



1 - 49,99 PLN



19,90 PLN



24,90 PLN



  • Jak długo trzeba czekać na przesyłkę ?

całkowity czas oczekiwania na przesyłkę = czas kompletowania + czas dostawy

Większość towarów znajdujących się w ofercie naszego sklepu jest dostępna natychmiast, dlatego zamówione produkty wysyłamy jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualnie potwierdzenia płatności). W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie czas kompletowania zamówienia może wydłużyć się do 10 dni roboczych. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć ponad 10 dni niezwłocznie o tym fakcie Państwa poinformujemy. Czas doręczenia przesyłki pod Państwa drzwi za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka wynosi zwykle od 1 do 3 dni roboczych.

Sprawdź status swojej przesyłki w systemie firmy kurierskiej status>>>


  • Bezpieczna dostawa.


Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas : sklep@raan.com.pl

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana produktu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 
Live Chat
Sklep internetowy Shoper.pl