Sklep wyłączony

REGULAMIN

Sklep Internetowy Drogeria Raan.com.pl, działający pod adresem http://raan.com.pl, prowadzony jest przez:Safe Diving Rafał Mąsior, działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr 12814/2011 prowadzonej przez Burmistrza Miasta Chrzanowa. NIP:628-168-49-08, REGON 120293756

Słowniczek:

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://www.raan.com.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu;
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy;
Klient - osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie;
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu;
Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu Platnosci.pl lub Pay-Pal ;
Biuro Obsługi Klienta - punkt prowadzony przez Safe Diving Rafał Mąsior, w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep;

1. Przyjmowanie i realizacja zamówień

1.1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.raan.com.pl

1.2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez strony internetowe. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość z informacją że zamówienie dotarło do Sklepu. Oraz z prośbą o potwierdzenie za pomocą specjalnie skonstruowanego linku.

1.3. W zamówieniu Klient dokonuje:

1.3.1. wyboru zamawianych towarów

1.3.2. oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu na jaki ma być wystawiona faktura lub paragon fiskalny (mogą to być różne adresy),

1.3.3. wyboru sposobu płatności

1.4. Większość towarów znajdujących się w ofercie naszego sklepu jest dostępna natychmiast, dlatego zamówione produkty wysyłamy jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualnie potwierdzenia płatności). W przypadku towarów, których nie posiadamy w magazynie czas kompletowania zamówienia może wydłużyć się do 10 dni roboczych. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć ponad 10 dni niezwłocznie o tym fakcie Państwa poinformujemy. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

1.5. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty złożenia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci Klientowi należność za towar, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia. Klient może podjąć decyzję o wykorzystaniu środków pieniężnych do realizacji innego zamówienia.

1.6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

1.7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon fiskalny.

2. Zmiany w zamówieniach

2.1. Zmiany w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania). Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

2.2. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem sklep@raan.com.pl, telefonicznie pod numerem 25 740 52 20.

2.3. Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail wpisanego na zamówieniu lub zarejestrowanego na Koncie Klienta.

3. Ceny towarów

3.1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

3.2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

3.4. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia. Safe Diving Rafał Mąsior zastrzega sobie prawo w szczególnych wypadkach na zmianę sposobu dostawy, w tym wypadku klient płaci zawsze korzystniejszą cenę. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je Safe Diving Rafał Mąsior, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na Safe Diving Rafał Mąsior.

3.5. Zamówienia są realizowane wyłącznie na terytorium POLSKI, istnieje możliwość wysyłki zagranicznej tylko w przypadku wcześniejszego ustalenia kosztów transportu z obsługą sklepu.

4. Czas realizacji zamówienia

4.1. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili przekazania zamówionych towarów ze Sklepu do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. do czasu najdłuższego z podanych.

4.2. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta.

4.3. Czas doręczenia przesyłki pod Państwa drzwi za pośrednictwem Firmy Kurierskiej wynosi zwykle od 1 do 3 dni roboczych.

5. Formy płatności i nadpłaty

5.1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

5.1.1. płatność przy odbiorze gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Firmy Kurierskiej. Rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procedury składania zamówienia przez Klienta,

5.1.2. przelew elektroniczny, bankowy lub karta kredytowa. Przy tych formach płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

5.1.3. płatność przy odbiorze gotówką w Biurze obsługi Klienta

5.2. Towary z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacane wyłącznie kartą kredytową lub szybką płatnością online za pośrednictwem operatora płatności.

5.3. Klient może skorzystać z bonu promocyjnego lub zakupowego otrzymanego od Sklepu lub od innego Podmiotu, który dokona zakupu bonów dla swoich Klientów.

5.4. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy dokonania zapłaty za zamówienie: "płatność przy odbiorze" wobec Klienta, który nie odbierze raz wysłanego zamówienia.

5.5. W każdym przypadku powstania nadpłaty Klient może otrzymać zwrot na konto, za pośrednictwem operatora płatności online lub kasie Sklepu po uprzednim umówieniu terminu z Biurem Obsługi Klienta. Sklep nie dokonuje zwrotu nadpłat za pośrednictwem poczty.

6. Reklamacje

6.1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. Również wody selektywne. Kupujemy je bezpośrednio u importera lub w autoryzowanych hurtowniach. Większość wód selektywnych (zwłaszcza tych droższych) otrzymujemy zafoliowane, niektóre linie np. Coty, Calvin Klein, Hugo Boss, Puma, Adidas itp. sprzedawane są tylko w kartonikach - co nie podważa jednak ich oryginalności. Reklamacje dotyczące oryginalności produktów po ich otwarciu nie są uwzględniane. Produkty przedstawione na zdjeciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego (np. ten sam produkt jest wytwarzany w różnych fabrykach i posiada nieco inne opakowanie co nie wpływa na jego jakość oraz oryginalność).

6.2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

6.3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

6.3.1. wad fabrycznych,

6.3.2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

6.3.3. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną pod adresem sklepu:
Drogeria raan.com.pl. - Dział Reklamacji i Zwrotów
ul. 1 PLM "W-wa" 3/33, 05-300 Mińsk Mazowiecki

Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon z wypełnionym drukiem reklamacji. Nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6.4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6.5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

7. Prawo odstąpienia od umowy

7.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
W Sklepie Drogeria raan.com.pl Klient może zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki, nie podając przyczyny.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.

7.2. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem fiskalnym z drukiem zwrotu towaru.

7.3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych.

8. Dane osobowe

8.1. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

8.2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

8.3. Wyrażam zgodę na przekazanie mojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., moich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

9. Postanowienia końcowe

9.1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Safe Diving Rafał Mąsior .Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

9.2. Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

9.3. Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia oraz opisy są wyłączną własnością ich producentów, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. ZABRANIA SIĘ ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.

9.4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

9.5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

9.6. W przypadku Klientów nie będących konsumentami nie mają zastosowania postanowienia Działu 7 niniejszego Regulaminu "Prawo odstąpienia od umowy".

9.7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 23-10-2010

9.8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie raan.com.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

_____________________________________

Sklep http://raan.com.pl informuje, że korzysta z usługi „Zaufane Opinie” świadczonej przez Grupę Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Marcelińskiej 90, 60-324 Poznań, w ramach serwisu Ceneo.pl. Wobec powyższego Klient Sklepu dokonujący zakupu w Sklepie http://raan.com.pl, wyraża zgodę na przekazanie jego adresu e-mail do serwisu Ceneo.pl oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro Sp. z o.o. oraz Sklep jego danych osobowych – w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).

 
Live Chat
Sklep internetowy Shoper.pl