Sklep wyłączony

Jak kupować

Jak założyć zamówienie
Przyjmujemy zamówienia składane telefonicznie lub dokonywane na stronie internetowej naszego sklepu Raan.com.pl. W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową należy włożyć towar do koszyka zaznaczając ilość sztuk. Jeśli ilość sztuk nie chce się zwiększyć do żądanej przez Państwa oznaczać to może, że nie mamy w magazynie takiej ilości danego produktu. Można wtedy złożyć zapytanie mailowo lub telefonicznie i dowiedzieć się, czy istnieje możliwość zamówienia większej ilości danego towaru. Po włożeniu towaru do koszyka pojawi się informacja o rodzajach i ilości zamówionych produktów a pod nią formularz z opcją wyboru rodzaju przesyłki. Przesyłka oznaczona jako „Kurier Siódemka” to przesyłka wysyłana za pośrednictwem firmy Siódemka po dokonaniu płatności przelewem (lub szybkim przelewem). Jej koszt do 9,5 zł. Przesyłka „Kurier-pobranie” to przesyłka realizowana przez firmę Siódemka za pobraniem – w tym przypadku płacicie Państwo przy odbiorze przesyłki a jej koszt wynosi 18,5 zł. Istnieje także możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym w Warszawie. W celu wybrania przesyłki zagranicznej należy po prawej stronie formularza zaznaczyć właściwy kraj do którego paczka ma zostać wysłana. Jeśli nie znajduje się on na liście prosimy o kontakt z obsługą naszej drogerii.

Dane w części formularza oznaczonej jako „Płatność” same dostosowują się do danych w części „Dostawa”. Jeśli więc np. wybierzemy opcję „Kurier-pobranie” formą płatności będzie „Pobranie”. Jeśli jednak dokonamy zmiany np. z „Pobranie” na „Przelew” zmieni się także forma dostawy na „Kurier Siódemka”. Stanowi to ułatwienie w celu uniknięcia błędnego wyboru.

W prawnym dolnym rogu znajduje się miejsce do wpisania kodu z kuponu rabatowego. Kupon ten otrzymuje się po dokonaniu zakupów wraz z przesyłką. Następnie po kliknięciu „Złóż zamówienie” można zalogować się, co daje możliwość korzystania z naszych programów lojalnościowych lub dokonać zakupów bez logowania się. Następnie należy podać dane potrzebne do złożenia zamówienia wraz z numerem telefonu i adresem mailowym. Dzięki podaniu adresu mailowego otrzymacie Państwo informacje od nas o postępach realizacji zamówienia a także od firmy kurierskiej Siódemka o nadaniu przesyłki. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo maila z linkiem, w który należy kliknąć w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Płatności on-line dokonać można wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia, kiedy na stronie sklepu wyświetlą się odpowiednie opcje. Płatności zwykłym przelewem dokonać można w dowolnym momencie, dane do przelewu znajdują się na podstronie ”Płatności i dostawy”.

Dobrze zabezpieczona paczka
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione przez Państwa produkty dotarły do miejsca przeznaczenia w nienaruszonym stanie. W tym celu pakujemy perfumy i kosmetyki w mocne kartonowe pudełka, które dla większego bezpieczeństwa wypełniamy tak, aby przedmioty nie mogły się w nich swobodnie przesuwać podczas transportu. Opakowania kosmetyków zabezpieczamy dodatkowo folią żeby uniknąć ich otwarcia się i rozlania. Paczki oklejamy naklejkami z napisem „Uwaga szkło” aby mieć pewność, że dotrą bezpiecznie. Każda paczka jest owijana taśmą z logo drogerii w celu zagwarantowania, że nikt przed Państwem jej nie otwierał. Gdyby jednak zdarzyło się uszkodzenie zawartości paczki należy spisać w obecności kuriera protokół szkody i przesłać go nam razem z dowodem zakupu towaru. Reklamacje takie należy składać do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

Oryginalne produkty
Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Dotyczy to zarówno kosmetyków do makijażu, pielęgnacji jak i perfum. Są one przez nas kupowane od zaufanych, sprawdzonych dystrybutorów. W razie wątpliwości można każdy produkt zareklamować, jednak reklamacje złożone po otwarciu oryginalnego opakowania nie będą uwzględniane.

Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia to okres od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji (w przypadku płatności on-line lub zwykłym przelewem następuje to po zaksięgowaniu wpłaty) do chwili, kiedy przewoźnik odbierze od nas przesyłkę. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka. Po ich wysłaniu otrzymujecie Państwo na podany adres mailowy numer listu przewozowego dzięki któremu można śledzić przesyłkę za pośrednictwem strony firmy kurierskiej. Czas realizacji zamówienia każdego produktu podany jest na stronie, na której znajduje się dany produkt. Jeśli w złożonym zamówieniu znajdują się np. produkty o czasie realizacji 24 h i 1-4 dni to za czas realizacji zamówienia należy przyjąć najdłuższy z tych terminów czyli w tym przypadku 1-4 dni. Jeśli konieczny byłby dłuższy czas kompletowania zamówienia zostaną Państwo o tym fakcie jak najszybciej powiadomieni abyście mogli podjąć decyzję czy chcecie Państwo zaczekać dłużej na realizację zamówienia.

 
Live Chat
Sklep internetowy Shoper.pl