Sklep wyłączony

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?
Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Dotyczy to zarówno kosmetyków do makijażu, pielęgnacji jak i perfum. Są one przez nas kupowane od zaufanych, sprawdzonych dystrybutorów. W razie wątpliwości można każdy produkt zareklamować, jednak reklamacje złożone po otwarciu oryginalnego opakowania nie będą uwzględniane.

Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.
Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?
Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić. Przy każdym zamówieniu w sklepie dla klientów posiadających konto naliczane są punkty, które po zsumowaniu dają możliwość wybrania z oferty sklepu produktu odpowiadającego wartości punktów.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, jeśli nie zostało otwarte jego oryginalne opakowanie i nie został on użyty. Każdy zakupiony w sklepie produkt można oddać do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracamy Państwu wówczas koszt jego zakupu. Zwrotu gotówki dokonujemy do 7 dni roboczych. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysłanych na nasz koszt.

Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?
Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszej drogerii.

Na stronie produktu widnieje napis „Towar aktualnie niedostępny” lub „Spodziewana dostawa”. Chciałbym zamówić taki produkt, co mam zrobić?
Produktów oznaczonych takim statusem nie można dodawać do koszyka. Możecie Państwo zapytać o ich dostępność telefonicznie lub wysłać maila na adres sklep@raan.com.pl

Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres sklep@raan.com.pl. Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu (wraz z numerem listu przewozowego).

Czy sklep wysyła paczki za granicę?
Tak. W celu wyboru takiej opcji należy podczas składania zamówienia wybrać kraj dostawy w rozwijanym menu po prawej stronie formularza. Jeśli nie ma tam żądanego kraju prosimy o kontakt z nami. Po złożeniu zamówienia obsługa drogerii skontaktuje się z Państwem i udzieli dalszych wskazówek odnośnie opłaty za przesyłkę.

 
Live Chat
Sklep internetowy Shoper.pl